Wednesday, November 12, 2008

Visi dan Harapan Pengurus Pasukan

Sebagai Pengurus Pasukan yang diamanahkan oleh pihak MASUM sudah tentu saya meletakkan harapan agar pasukan ini mampu mencipta kejayaan menjuarai pertandingan ini buat julung kalinya. Dengan barisan kejurulatihan yang gigih dan komited, saya amat yakin matlamat ini mampu dicapai. Saya amat kagum dengan semangat dan komitmen yang ditunjukkan oleh para pelatih sehingga tahap ini kerana telah memberi kerjasama dan komitmen yang tinggi dalam usaha kita untuk melonjakkan nama MALAYSIA di kalangan penggiat sukan di universiti-universiti seluruh ASEAN.

Apapun tiada kejayaan yang datang dengan mudah tanpa usaha. Terlalu banyak halangan dan kekangan yang perlu ditempuhi khususnya faktor waktu untuk para pelatih memberi sepenuh tumpuan terhadap latihan tetapi dalam masa yang sama perlu memberi perhatian terhadap kuliah mereka. Namun begitu kegigihan dan semangat positif yang ditunjukkan oleh setiap anggota pasukan telah memberi kelegaan dan keyakinan bahawa matlamat ini mampu dicapai. Saya amat yakin dengan segala perancangan yang telah diatur oleh barisan kejurulatihan akan dapat membuahkan hasilnya nanti, insyaAllah. Kepada setiap anggota pasukan MALAYSIA ke SUA 2008, salam perjuangan dari saya.

No comments: