Friday, November 14, 2008

Perlawanan Pendedahan 3 - Coke Bangpra FC 1 MASUM 0

Pasukan negara mengakhiri lawatan pendedahan ke Bangkok dengan kekalahan tipis 0-1 kepada sebuah lagi kelab Liga Premier Thailand, Coke-Bangpra FC. Gol kemenangan pasukan lawan dijaringkan pada minit ke 89. Sekalipun hujan lebat yang turun 2 jam sebelum perlawanan dilangsungkan membuatkan padang permainan agak berat dan becak, namun kedua-dua pasukan masih mampu mempamerkan corak pemainan yang pantas dan menarik dengan keupayaan saling membalas serangan. Apapun ternyata pasukan lawan ternyata lebih mantap dari sudut teknikal.

Namun begitu pujian harus diberikan kepada barisan pertahanan yang mampu mengekang setiap asakan lawan dengan tenang. Secara keseluruhannya, pihak kejurulatihan berpuas hati dengan hasil yang diperolehi dari lawatan pendedahan ini dan amat yakin beberapa aspek kekuatan dan kelemahan pasukan akan dapat dikemaskinikan menjelang SUA 2008 Disember nanti, insyaAllah.
MASUM - Mohd Saiful Aswad Kamaruddin, Mohd Zaiza Zainal Abidin, Mazlan Yaakob, Razlan Joffri Ali, Mohd Shahid Othman, Reeshafiq Alwi, Mohd Aizuddin Othman, Khairul Izwan Khalid, Mohizam Shah Dawood Shah (Mohd Haris Safwan Mohd Kamal), Lucian Dumat, Amiro Faizal Azali (Mohd Shafiq Mohd Zahari)

No comments: